Free image hosting powered by PicZ.GeFree image hosting powered by PicZ.GeFree image hosting powered by PicZ.GeFree image hosting powered by PicZ.GeFree image hosting powered by PicZ.GeFree image hosting powered by PicZ.GeFree image hosting powered by PicZ.Ge
საიტის მენიუ
კალენდარი
«  მარტი 2013  »
ორ სამ ოთხ ხუთ პარ შაბ კვ
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
ძებნა
ფეისბუქის ჯგუფი
ჩანაწერების არქივი
სტატიის ამობეჭდვა
www.top.ge
სტატისტიკა
მთავარი » 2013 » მარტი » 12 » მაიას ტომის წინასწარმეტყველება, "2000 წელს წარღვნის შედეგად მსოფლიო განადგურდება" ახდა!!!.
6:19 PM
მაიას ტომის წინასწარმეტყველება, "2000 წელს წარღვნის შედეგად მსოფლიო განადგურდება" ახდა!!!.
დარწმუნებული ვარ, მკითხველი გაოგნდება ამ სათაურის წაკითხვის შემდეგ, არც ისაა გამორიცხული, რომ ამის ავტორს, ანუ მე გიჟადაც ჩამთვლიან, თუმცა მერწმუნეთ, სტატიის წაკითხვისთანავე შეიცვლით აზრს. და მაინც:
– რა შუაშია წარღვნა?! ან როდის მოხდა ის?! ან ჩვენ როგორ გადავრჩით?!
საქმეც ის არის ჩემო ძვირფასებო, რომ წარღვნა მართლაც მოხდა, თუმცა ეს წარღვნა 2000 წელს ადამიანების სახით მოგვევლინნენ და მსოფლიოს განადგურებას დღემდე არ ეშვებიან, მსოფლიოში კი მართლაც რომ მსოფლიო ენებს, მეგრულ–ლაზურ–ჭანურს, ხოლო ამ ენებს თავსდამტყდარ "წარღვნაში" მიტროპოლიტ ანანია ჯაფარიძეს, "მეცნიერ" ტარიელ ფუტკარაძეს, აფხაზური ენის "სპეციალისტ" თეიმურაზ გვანცელაძეს, ჯაბა იოსელიანის და ასევე მისი ყოველი მოსაზრების მიმდევარ როზეტა გუჯეჯიანს, ერთ დროს ჭანურის ენად მქადაგებლის და აწ უკვე ჭანური დიალექტის სპეციალისტ რევაზ შეროზიას და ასევე "ენათმეცნიერ" მანანა ტაბიძეს ვგულისხმობ. ეგ ექვსი ადამიანი?! ძალ–ღონეს არ იშურებენ ამ ენების გასანადგურებლად, რატომ, რისთვის და ვისი დავალებით იღწვიან ასე გაურკვეველია, თუმცა...
"ხემ თქვაო: -ცული მე რას დამაკლებდა შიგ ჩემი გვარისა რომ არ ერიოსო"...
ბ.ნ. რევაზ შეროზია, ადამიანი, რომელიც ჭანური ენის სპეციალისტი იყო, ადამიანი, რომელიც უმაღლეს სასწავლებლებში მეგრულ–ლაზურ–ჭანურ ენებს ასწავლიდა, ერთ ვაი მისთვის და ვუი ჩვენთვის დღეს ტარიელ ფუტკარაძეს, უფრო სწორედ, ანანია ჯაფარიძეს და ანანისტებს რაც დაუმეგობრდა მას მერე წყევლის ენაზე ალაპარაკდა.
–რა მოხდა ნეტა?! დაუმეგობრდა კი?! ან იქნებ.....
როგორ შეიძლება ვირწმუნოთ, რომ კაცი, დაბადებიდან ამათ გაცნობამდე ამ ღვთიურ ენებს ენებად თვლიდა და არც თუ ისე პატარა ასაკში აზრი შეიცვალა და დღეს დიალექტს უწოდებს? რა პასუხს გასცემს ეს ადამიანი თავის ნასტუდენტართ, რომ არაფერი ვთქვათ დანარჩენ მეგრელებზე, რომელთაც მან ამ თავისი საქციელით გული გაუტეხა?! რაღაც ავისმომასწავებლად ყარს ეს ბანდა და მათი შიდა სამზარეულო.... როგორ მინდა ვცდებოდე, მაგრამ ჩვენდა სამწუხაროდ ასე არ არის!......
"ქართლის ცხოვრების" ამაზრზენი სიცრუე, რომელმაც ზოგადად ქართული ცნობიერება ერთ ადგილზე გაყინა, როგორ დავიჯერო ეს ტყუილი ვერ შეამჩნიეს ქართველმა მეცნიერებმა?! რათქმაუნდა შეამჩნიეს ძალიან კარგად და ივანე ჯავახიშვილმა ლეონტი მროველის ცნობებს უნდობლობაც გამოუცხადა. მაშინ რა მოხდა? ბოლომდე რატომ არ იქნა უარყოფილი ლეონტი მროველის ზღაპრები? არის ერთი მიზეზი, ამ ცნობით, მეგრული ენა, ქურუმების შექმნილი, რომელიც პირწმინდად ორი მიზეზით, პირველი იყო "ქრისტიანული რედაქტირება" და მეორე შური, რომელიც დღემდე არ ასვენებს კოლხურ ფენომენს ვაი ქართველებისგან, უფრო სწორედ, ნასომხარი ქართველებისგან. სხვაგვარად აუხსნელია ჩემთვის, ჭეშმარიტ ქართველს, რატომ უნდა აწყობდეს საკუთარი კულტურის დამცრობა–ნიველირება"!...
–ბ.ნ. რევაზ, ეს სიტყვები თქვენს ერთ–ერთ ნასტუდენტარს ეკუთვნის და იქნებ გაგეცათ პასუხი, განა თქვენ არ ასწავლიდით მას მეგრულ–ჭანურს როგორც ენებს?! განა თქვენი ახალი მეგობრების წყალობით არ შეწყვიტეთ უმაღლესებში ამ ენების სწავლება?! ვაი ბატონო რევაზ, მართლაც რო ვაი, "ბრუია ბონდოშ" არიკიქ ქუგაღოლესნ ქო დო გურ ბჭყორდუ თეშენი!!!

2000 წელს აპოკალიფსს გადარჩენილი მსოფლიო, თუმცა ანანისტებს შეწირული მეგრელები და მეგრული ენა!!!

მიტროპოლიტი ანანია, ლეონტი მროველის მიმდევარი, არმენების მფარველი "ანგელოზი", მეგრელების დაუძინებელი მტერი, ანაფორას ამოფარებული წარღვნა!!!
ნეტა ეს კაცი მიტროპოლიტი რომ არი, ნუთუ არ იცის, რომ ხალხს თავისი ქადაგებებით ცოდვაში აგდებს?! ან საპატრიარქოში რომ მოუწყვია თავისი შავ–ბნელი საქმიანობისთვის ბუნაგი, დავიჯერო პატრიარქმა არ იცის რა ხდება საპატრიარქოში?! და თუ არ იცის რატომ?! განა საპატრიარქოდან არ გვგესლავენ ეგ ურჯულოები?! განა ფუტკარაძე არ ტრაბახობს იმ ფაქტით, რომ "საპატრიარქო სრულად იზიარებს მათ აზრს და მხარდაჭერასაც გვპირდებაო", განა ფუტკარაძეს არ ახარებს ის, რომ ჩვენ, თურმე მათი "ჭკუით" "ახლადაღმოცენებული კუთხისტები საპატრიარქოსთან დაპირისპირებას რომ არ ვერიდებოდეთ აქამდე გადავუვლიდით"?! მართალია, ჩვენ თქვენგან განსხვავებით ღმერთს არ ვუპირისპირდებით, ჩვენ სარწმუნოებას არ ვუპირისპირდებით და არ ვსპეკულირებთ მისით, ჩვენ უწმინდესს არ ვუპირისპირდებით, უწმინდესში მარტო პატრიარქს კი არა, ჩვენს ენებსაც ვგულისხმობ, რომელთაც თქვენ გვიკნინებთ, თუმცა ნურც თქვენ დაივიწყებთ იმას, თუ რატომ დაანგრია მაცხოვარმა მევახშეებით და ფარისევლებით გატენილი ტაძარი. არამგონია, ჩემი ენის, ჩვენი ენების, თუნდაც საპატრიარქოსგან დაცვა ცოდვაში ჩაეთვალოს ვინმეს, და თუ კი მხილება ცოდვაა, და თუ კი ამის გამო რომელიმე სასულიერო პირს ძალუძს ვინმეს ანათემაზე გადაცემა, დაე ვიყო ეს მე, მაგრამ დაფიქრდით: "წყევლამ თქვაო: ვაი იმას ვინც უმისამართოდ გამგზავნის, უკან ორმაგად მოვუბრუნდებიო"... სანამ ანათემას გადამცემდეთ თქვენ ვისგან ხართ დაწყევლილები?! განა რასაც თქვენ სჩადიხართ, შეიძლება მადლიანმა ადამიანმა ჩაიდინოს?! განა პატრიარქს და საპატრიარქოს სულიწმიდის მადლით შემოსილი ადამიანი მოსცხებს ჩირქს?! არა!!! თუ თქვენ არ იცით გეტყვით, რომ თქვენ თვით ღმრთისაგან ხართ დაწყევლილები და ანათემას გადაცემულნი, რამეთუ ენას მისსას აკნინებთ, ანადგურებთ, ბილწავთ და ამას ყოველივეს სჩადიხართ გააზრებულად, სიძულვილით, შურითა და ღვარძლით. თქვენ არანაირი უფლება არ გაქვთ ანაფორა გეცვათ, ხოლო უფლებას მე არ მოგცემთ ენა წამიბილწოთ!!!
– ჰოი "დიდო" მიტროპოლიტო ანანია, დარწმუნებული ვარ, თქვენ და თქვენმა ელმაძგვიბინე ამფსონებმა "ქართლის ცხოვრება" ზეპირად იცით და ემხრობით მროველის ნაბოდვარს. "მოსე ხორენელის ისტორიას, მართლაც რომ შესამჩნევი გავლენა მოუხდენია ჩვენს მემატიანეზე: მას მიუცია იმისთვის, როგორც ფარგლები და გეგმა მისი ისტორიული შრომისა, ისე რამდენადმე შინაარსი და ზოგიერთი დეტალები". კორნელი კეკელიძემ ეს მროველზე თქვა, თუმცა თქვენ არანაკლებ გეხებათ, რამეთუ თქვენც ხორენელისეული მროველის მსხვერპლ–მიმდევარი ხართ. თქვენი ყოველი თეორია საფუძველშივე მცდარია, ამავე დროს სახიფათო და შუღლის ჩამომგდებიცაა, თუ რატომ? ამას ახლა შევეხები:
თქვენი მთავარი ლაფსუსი მდგომარეობს იმაში, რომ მას ჭეშმარიტად და უტყუარ წყაროდ მიიჩნევთ. ლეონტი მროველის "ქართლის ცხოვრებას" მაშინ როდესაც იგი ივანე ჯავახიშვილსაც არ ეპიტნავება, სიმართლის გასარკვევად, თქვენ არად აგდებთ იმ ფაქტს, რომ "ქართლის ცხოვრება" მუდმივად იცვლებოდა, ისე როგორც ამას მოისურვებდა ახლად სამეფო ტახტზე აღზევებული მონარქი. თქვენთვის თითქოს, ინტერპოლაცია და ინტერპოლატორები საერთოდ არ არსებობდნენ! "ქართლის ცხოვრება" სახელმძღვანელო და გზამკვლევიც გაგხდომიათ. ეს განგებ და მიზანმიმართულად ხდება თუ არა სხვა საკითხია, აქ მთავარი ისაა, რომ თქვენს მიერ ამ წიგნიდან დამოწმებული ფაქტები სიყალბეა. როდესაც სხვების გაყალბებაზე საუბრობთ სასულიერო პირი, კარგი იქნება, საკუთარ თეორიასაც გადაავლოთ გონების თვალი და მიხვდებით იმ სიცრუის უსაფუძვლობას, რომელსაც ლიბო და საძირკველი არ გააჩნია. ასეა თუ ისე, ოდნავ საქმეში ჩახედულმა ადამიანმა იცის, რომ ლეონტი მროველი არსად იხსენიებს კოლხეთს, მისთვის კოლხეთი თითქოს უცნობია. ასევე არ იხსენიებს იბერიას. საინტერესოა, რატომ გამორჩა მემატიანეს ისეთი ტერმინები, როგორიცაა კოლხეთი და იბერია?! კოლხეთი, რომელზეც საოცარ ცნობებს გვაწვდიან ბერძენი ისტორიკოსები, დრამატურგები, პოეტები, შემდგომ კი მათ მხარს უბამენ ბიზანტიელი ისტორიკოსები. რა მოხდა? რატომ რჩება ყურადღების გარეშე ეს ამბავი "ქართლის ცხოვრების" ჟამთა აღმწერელს?! აქ არის სწორედ საძიებელი ის უმთავრესი ვერაგობა, რომელიც დღემდე გვსპობს ქართველ ერს, დღემდე მოგვყვება და აფერხებს ჩვენს ცნობიერ განვითარებასაც. ვინ და რატომ ებრძვის დღემდე კოლხურ–იბერიულ ფესვებს? თქვენთვის "დიდო" მიტროპოლიტო, ქართული სახელმწიფოებრიობის ჩამოყალიბება ქართლიდან იწყება, თქვენთვის აიეტ კოლხთა მეფე ლეგენდაა, სამაგიეროდ ფარნავაზი ქართლის მეფედ გყავთ აღიარებული. სწორედ მროველის მიერ გადაგდებულ ანკესს წამოაგეთ მკვლევარები და ჩვენც გინდათ იგივე ანკესი ჩავყლაპოთ. თქვენი არაკომპეტენტურობა ამ ფაქტის აღიარებით იკითხება. ნუთუ არ იცით მკვლევარმა, რომ ფარნავაზი მცხეთის მამასახლისის სამარას დისწული იყო და მას სამეფო წოდება არ ჰქონია?! იმ პერიოდში, ქართლს არა თუ მეფობის ინსტიტუტი არ გააჩნდა, არამედ პოლიტიკურ ერთეულსაც არ წარმოადგენდა, ამიტომ ფარნავაზი არასდროს ყოფილა ქართლის მეფე, ქართლი შედიოდა იბერიის სამეფოში, მისი ერთ–ერთი განაპირა მხარე იყო, ესეც არა იმ უძველეს პერიოდში, არამედ უფრო გვიან. ფარნავაზის დროს იყო მხოლოდ მამასახლისობის ინსტიტუტი, სამარაც მამასახლისი იყო, ხოლო თუ ვირწმუნებთ ქუჯის არსებობას, მაშინ ქუჯი ეგრისის მთავარია, მეფეა და საკუთარი ჯარი და სახელმწიფოც გააჩნია. ამიტომ თავად მროველის ცნობითაც შეუსაბამობაა, როდესაც ტყეში გავარდნილი კაცი მეფეს უკვეცავს ძალაუფლებას და მის ტერიტორიას კი თავის განმგებლობაში აქცევს; ეს მომენტები შეფარულად არის გადმოცემული, მაგრამ იგი მაინც ზედაპირზე დევს. თქვენ არც იმაზე ამახვილებთ ყურადღებას, თუ როგორ სიცრუეს ამკვიდრებს მროველი მაშინ, როდესაც ამბობს, რომ თითქოს ქართლში მაკედონელმა ილაშქრაო, სინამდვილეში კი ეს ასე არ არის და დამტკიცდა კიდეც, რომ დიდი სიცრუეა. ან ცნობა, რომელიც ასე გამოიყურება:
"და მისცა ქუჯის ქუეყანა, ეგრისს წყალსა და რიონს შუა, ზღვითაგან მთამდე, რომელსა შინა არს ეგრისი და სუანეთი და დაამტკიცა იგი ერისთავად მუნ".
"ქართლის ცხოვრების" ეს ამონარიდი არ ეკუთვნის იმ პერიოდს, როდესაც ფარნავაზი მოღვაწეობდა, ეს გახლავთ XVIII საუკუნეში შემცირებული ოდიში, სწორედ ამ საზღვრებში იყო ოდიში მაშინ მოქცეული, ასე რომ, ლეონტი მროველის კალამს იგი არ ეკუთვნის. ასეთი გვიანდელი ჩამატებები მრავლადაა "ქართლის ცხოვრებაში" თუ "ქართველ მეფეთა ცხოვრებაში". ამ კონკრეტული ცნობის სიცრუე იქიდანაც ირკვევა, რომ თურქი მოგზაური ევლია ჩელები სამეგრელოს სამხრეთ საზღვრად გონიოს ასახელებს:
"ლაზები მდინარე ჭოროხით სამეგრელომდე აღწევენ, რადგან გონიო სამეგრელოს მისადგომზეა".
ნუთუ ასეთი ცნობები მიტროპოლიტად წოდებულო ანანია ჯაფარიძევ უხერხულობას არ გიქმნით?!
ეს არაა ყველაფერი რისი თქმაც მსურს თქვენთვის:
ყურადღება უნდა მივაქციოთ ასევე იმ ფაქტს, რომ თქვენთვის ტაო–კლარჯეთი ქართლია და აცხადებთ ამას დიდი რიხით. სწორედ ის ვერაგობა უნდა გავარკვიოთ, რომ ქართლი არასდროს ყოფილა ტაო–კლარჯეთი, იგი სამეგრელო–ეგრისის შემადგენლობაში შედიოდა, სანამ ეს ტერიტორია ქართლს ნატყუარი ცნობებით არ მიაკუთვნეს და მესხეთს, უძველეს კოლხეთს, სამცხე–საათაბაგო არ უწოდეს, ამით მოხდა დასავლეთ საქართველოს კუთვნილი ტერიტორიის აღმოსავლეთად გადაქცევა. ამ ნატყუარ ცნობებს იმიტომ ეყრდნობით, რადგან კარგად იცით სად გაჩნდა დღევანდელი ქართული სალიტერატურო ენა, იგი შეიქმნა ტაოში და არა ქართლში, ისევ კოლხი მამების მეოხებით. ამიტომაც ცდილობთ ამ ფაქტების იგნორირებას.
თქვენი მეცნიერულ–ისტორიული "მოღვაწეობით" იმას ცდილობთ, როგორმე ქედი მოიხაროთ ლეონტი მროველის წინაშე, რადგან, როგორც მისი შეგირდი მოძღვარს ელოლიავებით. საერთო ჯამში, ძველიც და ახალიც ერთ საქმეს ემსახურებით, რათა მიიჩქმალოს კოლხური კულტურა და კოლხეთი, "დიდო" ანანია яфарян–ო!!!!!!!!

ავტორი: ხატია კოლხი
ნანახია: 1345 | დაამატა: ოდორია
სულ კომენტარები: 0
კომენტარის დამატება შეუძლიათ მხოლოდ დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს
[ რეგისტრაცია | შესვლა ]
სლაიდ შოუ
მარტვილი
ტობა ვარჩხილი
მუსიკა
გააზიარე
google ძიება
Copyright MyCorp © 2025Free web hosting - uCoz